Rekisteröidy

Äiti sieppasi pikkulapset - Poliisi etsii

Tähän keskusteluryhmään voit kirjoittaa ”anonyyminä” ilman rekisteröintiä ja ennakkosensuuria - sana on vapaa!

Äiti sieppasi pikkulapset - Poliisi etsii

ViestiKirjoittaja Tuuraaja » Pe Kesä 15, 2012 6:03 pm

Tuuraaja

ViestiKirjoittaja Tuuraaja » La Kesä 16, 2012 8:28 am

Tuuraaja

ViestiKirjoittaja Tuuraaja » La Kesä 16, 2012 4:21 pm

Tuuraaja

ViestiKirjoittaja Hannes » Ma Kesä 18, 2012 8:00 am

Huostaanotettujen lasten vanhemmilla ei ole montaa vaihtoehtoa saada aiheetonta hustaanottoa puretuksi. Äärimmäinen keino, on purkaa huostaanotto itse. Mutta silloin saa poliisit peräänsä turvaamaan sosiaalitoimen pirujen törkeää lapsikauppaa...

ViestiKirjoittaja Tuuraaja » Ma Kesä 18, 2012 10:20 am

Tuuraaja

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » Ke Kesä 12, 2013 6:29 am

Honkajoen Perussuomalaiset ry

Luottamushenkilöt/Tarkastuslautakunnan jäsen

Kuva
Kujanpää Carita

http://www.honkajoenperussuomalaiset.ehdolla.fi/2

ViestiKirjoittaja tinka » To Kesä 13, 2013 4:58 pm

Hoh hoijaa!!
13.6.2013 15:18
0
Sulje
Inga Petäjäniemen on mielestäni aivan turha täällä meuhkata kiusaamisesta yhtään mitään. Katsokoon mitä hän kanssaihmisiä kohtaan tekee.

Itse olen joutunut Keski-Suomessa, Pylkönmäellä tämän kyseisen naisen henkisen väkivallan ja suoranaisen vainoamisen kohteeksi. Ja mistäkö syystä...siitä syystä kun en kyennyt häntä elättämään ja antamaan hänelle rahaa sekä omistamaani autoa hänen käyttöön. Tästä suivaantuneena hän usuttu romani kimppuuni, tuli seurueen kanssa ulko-oveni taakse meuhkaamaan, tuli lasteni asioissa pidettävään neuvotteluun yrittääkseen sabotoida senkin, luojelle kiitos, siinä onnistumatta!! Lisäksi hän on ilmoittanut tekevänsä elämästäni helvettiä. No katsotaan miten hän siinä onnistuu... Aika siis näyttää.

Tämän jälkeen hän usutti eläinlääkärin kimppuuni tekemällä minusta eläinsuojeluilmoituksen. No se ei Inga Petäjäniemen toivomuksesta huolimatta mennyt aivan niin kuin hän oletti. Minun eläimeni ovat kunnolla hoidetut, hoitaisit sinä omasi yhtä hyvin, niin hyvä olisi!! Minua ei ole vielä tuomittu eläinsuojelurikoksesta, kuten Petäjäniemi on.

Ingahan on tunnettu siitä, että hän tehtailee jatkuvalla syötöllä mitä ihmeellisempiä rikosilmoituksia poliisilaitokselle. Onhan se tietysti hyvä, että hän ylläpitää Saarijärven poliisilaitosta tempauksillaan. Eikö siellä virkavalta yhtään ihmettele, että mikä tämä nainen oikein on ihmisiään?? Luulisi nyt, että poliiseillakin heräisi jonkinasteinen epäily, että onkohan tällä tädillä kaikki "lepakot tapulissa"? Normaali kansalainen kun ei toimi näin, kuin miten tämä Inga toimii.
VASTAA
Facebook
Twitter
share email
share url

Kaivellaanpas vähän sinusta RitaLa= Carita Laaksonen,(ex.Kivimäki ex. Kytöviita, ex.Salmela ja omaa sukua Kujanpää).

ViestiKirjoittaja tinka » To Kesä 13, 2013 8:31 pm

:shock:

Kukahan se oikein on rahan perään? Me emme ole sinulta pyytäneet senttiäkään, mutta sinä käytät Kirsiä oman taloutesi paikkaamiseen vai?
Voitko muuta väittää?

Subject: Lasku
From: carita.laaksonen.tmi@gmail.com
To: kirsi_viitanen@hotmail.com

Asiamiespalvelu Carita Laaksonen Tmiааа ааа ааа ааа ааа LASKU
Vilppulantie 4 E 12
43440 PylkЎnmфki
Gsm 045-1408 183

Kirsi Viitanen
Keskustie 34 as 1
43440 PylkЎnmфki

LASKU TOIMEKSIANNOSTA ASIASSA DNRO: 3657/3/12.

Asiamateriaaliin tutustuminenааа ааа 50 eroa / tuntiааа ааа

Vastaselvityksen laatiminenааа ааа ааа 100 euroa ensimmфinen tunti
ааа ааа ааа ааа ааа аа а а а а а а а а а а а а а аа 50 euroa seuraavat 4 tuntiaаа ааа ааа ааа ааа ааа
аааааааааааааааааааааааааааааа yhteensф:ааааа 300 euroa

ааа ааа ааа ааа ааа аааааааааааааааааааааааааааааа 350 euroa

ааа ааа аааааааааааааааааааааа Alv22%а ааа ааа 77 euroa

ааа ааа аLASKU YHTEENS─:аааааа 427 euroa

ааа ааа Erфpфivф: 10.6.2013

Pankkiyhteystiedotаа а а а а а Nordea kankaanpфф
ааа ааа ааа аа а а а а а а а а а а а а а FI81 1117 3500 0528 26

Viesti:ааа ааа аааааааааааааааааааааа Toimeksianto Dnro 3657/3/12

ViestiKirjoittaja kipsukka84 » To Kesä 13, 2013 8:37 pm

tämä lasku tuli mulle ihan tämän näköisenä ja edunvalvojakin ihmetteli asiaa

ViestiKirjoittaja kipsukka84 » To Kesä 13, 2013 11:48 pm

Laaksonen Carita

Toimeksiannon päättäminen
Carita Laaksonen <carita.laaksonen.tmi@gmail.com>

15.05 (1 minuuttia sitten)

-> korkein.hallin.
Hyvä Eeva Ryytty.

Ilmoitan luopuvani Kirsi Marjatta Viitasen asiamiehen tehtävistä, asiassa jonka numero on Dnro: 3657/12.

Vetoan tässä asiassa syntyneeseen luottamuspulaan ja katson, että en voi tämän vuoksi toimia enää Kirsi Marjatta Viitasen asiamiehenä.

Pylkönmäellä 23.5.2013

Carita Laaksonen
Vilppulantie 4 E 12
43440 Pylkönmäki

Gsm 045-1408 183

Ei ymmärrä

ViestiKirjoittaja Ei ymmärrä » Pe Kesä 14, 2013 12:05 am

Ei ymmärrä ei sit millää. Mistä helvetistä toi Laaksonen sit sua oikeen laskuttaa? Mulle jäi se kuva, et se laskutti sua vastineen teosta tonne Korkeimpaa oikeutee. Tekiks se tollasen vastineen sinne ja sit laitto helvetin moisen laskun perään. V...u mikä sika!

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » Pe Kesä 14, 2013 6:45 am

Kuva

Terveydenhuollon ammattihenkilö ei saa kertoa sivullisille potilaistaan - potilas voidaan tunnistaa, vaikka nimeä ei olisikaan mainittu
    21.6.2011

Valviran tietoon on tullut tapauksia, joissa terveydenhuollon ammattihenkilö on esimerkiksi Facebook-sivustolla, yksityiskeskusteluissa tai muissa vastaavissa tilanteissa kertonut työssään hoitamistaan potilaista. Esimerkiksi Facebookissa terveydenhuollon ammattihenkilö on voinut kertoa onnettomuudessa loukkaantuneista henkilöistä, joita hän on hoitanut. Vaikka henkilöitä ei mainita nimeltä, heidät on voitu tunnistaa asiayhteydestä.

Potilasasiakirjoihin sisältyvät tiedot ovat aina salassa pidettäviä, ellei toisin säädetä

Potilastietojen salassapito lähtee ajatuksesta, että tuloksellinen ja toimiva hoitosuhde edellyttää luottamuksellisuutta potilaan ja häntä hoitavan henkilön välillä.

Potilasasiakirjoihin sisältyvien tietojen salassapidosta säädetään laissa potilaan asemasta ja oikeuksista. Lain mukaan potilasasiakirjoihin sisältyvät tiedot ovat salassa pidettäviä. Terveydenhuollon ammattihenkilö ei saa ilman potilaan kirjallista suostumusta antaa potilasasiakirjoihin sisältyviä tietoja sivulliselle. Sivullisella tarkoitetaan muita kuin asianomaisessa toimintayksikössä tai sen toimeksiannosta potilaan hoitoon tai siihen liittyviin tehtäviin osallistuvia henkilöitä. Salassapitovelvollisuus säilyy palvelussuhteen tai tehtävän päättymisen jälkeenkin.

Salassapito- ja vaitiolovelvollisuussäännökset koskevat sekä yksityissektorilla että julkisessa hallinnossa toimivia terveydenhuollon ammattihenkilöitä

Yksityisessä terveydenhuollossa toimivien vaitiolovelvollisuudesta säädetään laissa yksityisestä terveydenhuollosta, jonka mukaan palvelujen tuottajan palveluksessa olevat sekä muut sen tehtäviä suorittavat tai sen tiloissa työskentelevät eivät saa luvatta ilmaista mitä he asemansa, tehtävänsä tai työnsä vuoksi ovat saaneet tietää toisen terveydentilasta, sairaudesta tai vammaisuudesta taikka häneen kohdistuvista toimenpiteistä tai muista vastaavista seikoista. Vaitiolovelvollisuus säilyy palvelussuhteen tai tehtävän päättymisen jälkeen.

Terveydenhuollon ammattihenkilöiden salassapitovelvollisuutta säätelee myös terveydenhuollon ammattihenkilöistä annettu laki, jonka perusteella terveydenhuollon ammattihenkilö ei saa sivulliselle luvatta ilmaista yksityisen tai perheen salaisuutta, josta hän asemansa tai tehtävänsä perusteella on saanut tiedon. Salassapitovelvollisuus koskee myös sellaisia yksityisen tai perheen salaisuuksia, joita ei ole merkitty potilasasiakirjoihin. Salassapitovelvollisuus säilyy lain perusteella ammatinharjoittamisen päättymisen jälkeenkin.

Viranomaisessa toimivien vaitiolovelvollisuuteen ja asiakirjojen salassapitoon sovelletaan lisäksi viranomaisten toiminnan julkisuudesta annettua lakia. Viranomaisella tarkoitetaan esimerkiksi valtion virastoja ja laitoksia, kunnallisia viranomaisia sekä lain tai asetuksen nojalla julkista tehtävää hoitavia yhteisöjä, laitoksia ja säätiöitä.

Viranomaisen (esimerkiksi kunnan, sairaanhoitopiirin tai muun kuntayhtymän) palveluksessa oleva samoin kuin luottamustehtävää hoitava ei saa paljastaa asiakirjan salassa pidettävää sisältöä tai tietoa, joka asiakirjaan merkittynä olisi salassa pidettävä, eikä muutakaan viranomaisessa toimiessaan tietoonsa saamaa seikkaa, josta on säädetty vaitiolovelvollisuus.

Vaitiolovelvollisuuden piiriin kuuluvaa tietoa ei saa julkisuuslain mukaan paljastaa senkään jälkeen, kun toiminta viranomaisessa tai tehtävän hoitaminen viranomaisen lukuun on päättynyt. Julkisuuslain mukaan muun muassa viranomaisen asiakirjat, jotka sisältävät tietoja henkilön terveydentilasta tai vammaisuudesta taikka hänen saamastaan terveydenhuollon tai kuntoutuksen palvelusta, ovat salassa pidettäviä, jollei erikseen toisin säädetä. Salassapitovelvollisuus koskee siten jo pelkästään tietoa siitä, että henkilö on terveydenhuollon asiakas.

Salassapito- ja vaitiolovelvollisuuden laiminlyönti on säädetty rangaistavaksi

Terveydenhuollon ammattihenkilöiden salassapito- ja vaitiolovelvollisuus on edellä todettujen säännösten perusteella ehdoton. Muun muassa laissa tai asetuksessa säädetyn salassapitovelvollisuuden laiminlyönti on säädetty rikoslaissa rangaistavaksi. Julkisissa tehtävissä toimivien virkarikoksista säädetään rikoslaissa erikseen.

Myös ammattieettiset velvollisuudet velvoittavat kaikkia terveydenhuollon ammattihenkilöitä

Terveydenhuollon ammattihenkilön ammattieettisistä velvollisuuksista säädetään ammattihenkilölaissa. Ammattihenkilön ammattieettisiin velvollisuuksiin kuuluu muun muassa potilaan oikeuksien huomioon ottaminen. Potilaan asioista kertominen työn ulkopuolella, vaikka se tapahtuisi sellaisessa muodossa, että potilaan henkilöllisyyttä ei ilmaista, rikkoo hoitosuhteen luottamuksellisuuden periaatetta sekä edellä todettuja ammattieettisiä velvollisuuksia, eikä se näin ollen ole asianmukaista. On myös huomioitava, että vaikka potilasta koskevia asioita käsiteltäisiin yleisemmälläkin tasolla, eri tietolähteistä tietoja yhdistelemällä voi olla mahdollista päätellä, kenestä henkilöstä on kysymys.

Lisätietoja: lakimies Hanna Linna, puhelin 09-7729 2210 ja muut valvontaosaston lakimiehet

www.valvira.fi

ViestiKirjoittaja kipsukka84 » Pe Kesä 14, 2013 1:59 pm

Ei ymmärrä kirjoitti:Ei ymmärrä ei sit millää. Mistä helvetistä toi Laaksonen sit sua oikeen laskuttaa? Mulle jäi se kuva, et se laskutti sua vastineen teosta tonne Korkeimpaa oikeutee. Tekiks se tollasen vastineen sinne ja sit laitto helvetin moisen laskun perään. V...u mikä sika!

vastineesta se laskuttikin ja sitten se on laskuttanut monesta muustakin joten ei tämä ollut eka lasku. se koitti jos sossu olis maksanut yli tonnin laskun

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » Pe Kesä 14, 2013 2:42 pm

Uskomaton muija, satuilee toisista ihmisistä valheita ja mitä löytyykään omasta takaa.

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » Pe Kesä 14, 2013 4:51 pm

RitaLa

Vastaa lainaamalla viestiä

LähetäLähetetty: Tor Kes 13, 2013 3:04 pm Viestin aihe:

tinka kirjoitti:
Profilointiin on olemassa ihan kouluutuskin.
Kyllä teidät tunnistetaan.
Wink

Tinkan on mielestäni aivan turha täällä kirjoitella yhtään mitään. Menehän vähä itseesi ja mieti mitä SINÄ olet viimeaikana saanut aikaiseksi!

Täällä meuhkaat suureen ääneen siitä, että täällä nettikiusataan muita, mutta kas, olet itse syyllistynyt samaan rikokseen, mutta vain Facebook-sivustoilla?

Kerrotaampa samantien mitä muuta teet. Kyseisellä sivustolla kalastelet Lastensuojelun uhreiksi joutuneita perheitä auttaaksesi heitä ja tarjotaksesi heille turvapaikan. Jonkun ajan kuluttua, kun huomaat, että et saavutakkaan heistä taloudellista hyötyä, alat kiusata ja suoranaisesti vainota heitä.

Toukokuun lopussa minä sain sinut kimppuuni ja mistä(kö) syystä? Siitä syystä, että minun olisi tullut antaa sinulle rahaa sekä auto käyttöösi. Kun en tähän kyennyt, niin sinä aloitit minua kohtaan henkisen väkivallan sekä suoranaisen vainoamisen. Usutit romanit kimppuuni, tulit seurueen kanssa ulko-oveni taakse meuhkaamaan, tulit kiellosta huolimatta lasteni palaveriin sillä tarkoituksella, että olisit senkin saanut sabotoitua. Olet kirjoitellut minusta julkisessa mediassa, olet kirjoitellut minusta Eduskunnan oikeusasiamiehelle - esiintyen asiamiehenäni, jota et todellakaan ole! Olet soitellut kuntayhtymän johtajalle jne. Lista on vaikka miten pitkä. Ja mitä muuta olet tehnyt muille ihmisille...

Olet itsestäsi antanut kuvan, että olet korkeasti koulutettu ja sivistynyt ihminen. Toimiiko oikeasti sivistynyt ihminen tavalla, jolla sinä olet toiminut??

Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti

kipsukka84

LähetäLähetetty: Per Kes 14, 2013 12:08 am Viestin aihe:

RitaLa kirjoitti:

tinka kirjoitti:
Profilointiin on olemassa ihan kouluutuskin.
Kyllä teidät tunnistetaan.
Wink

Tinkan on mielestäni aivan turha täällä kirjoitella yhtään mitään. Menehän vähä itseesi ja mieti mitä SINÄ olet viimeaikana saanut aikaiseksi!

Täällä meuhkaat suureen ääneen siitä, että täällä nettikiusataan muita, mutta kas, olet itse syyllistynyt samaan rikokseen, mutta vain Facebook-sivustoilla?

Kerrotaampa samantien mitä muuta teet. Kyseisellä sivustolla kalastelet Lastensuojelun uhreiksi joutuneita perheitä auttaaksesi heitä ja tarjotaksesi heille turvapaikan. Jonkun ajan kuluttua, kun huomaat, että et saavutakkaan heistä taloudellista hyötyä, alat kiusata ja suoranaisesti vainota heitä.

Toukokuun lopussa minä sain sinut kimppuuni ja mistä(kö) syystä? Siitä syystä, että minun olisi tullut antaa sinulle rahaa sekä auto käyttöösi. Kun en tähän kyennyt, niin sinä aloitit minua kohtaan henkisen väkivallan sekä suoranaisen vainoamisen. Usutit romanit kimppuuni, tulit seurueen kanssa ulko-oveni taakse meuhkaamaan, tulit kiellosta huolimatta lasteni palaveriin sillä tarkoituksella, että olisit senkin saanut sabotoitua. Olet kirjoitellut minusta julkisessa mediassa, olet kirjoitellut minusta Eduskunnan oikeusasiamiehelle - esiintyen asiamiehenäni, jota et todellakaan ole! Olet soitellut kuntayhtymän johtajalle jne. Lista on vaikka miten pitkä. Ja mitä muuta olet tehnyt muille ihmisille...

Olet itsestäsi antanut kuvan, että olet korkeasti koulutettu ja sivistynyt ihminen. Toimiiko oikeasti sivistynyt ihminen tavalla, jolla sinä olet toiminut??

Inga on omissa asioissa soittanut sinne sun tänne ja laittanut nuorten ystävistä valitusta eteenpäin mutta sinä olet ottanut tästä tehny isomman jutun

Takaisin alkuun

RitaLa

LähetäLähetetty: Tor Kes 13, 2013 4:52 pm Viestin aihe:

Wink

Tinkan= Ingan on mielestäni aivan turha täällä kirjoitella yhtään mitään kenenkään nettikiusaamisesta. Menehän vähä itseesi ja mieti mitä SINÄ olet viimeaikana saanut aikaiseksi!

Toukokuun lopussa minä sain sinut kimppuuni ja mistä(kö) syystä? Siitä syystä, että minun olisi tullut antaa sinulle rahaa sekä auto käyttöösi. Kun en tähän kyennyt, niin sinä aloitit minua kohtaan henkisen väkivallan sekä suoranaisen vainoamisen. Usutit romanit kimppuuni, tulit seurueen kanssa ulko-oveni taakse meuhkaamaan, tulit kiellosta huolimatta lasteni palaveriin sillä tarkoituksella, että olisit senkin saanut sabotoitua. Olet kirjoitellut minusta julkisessa mediassa, olet kirjoitellut minusta Eduskunnan oikeusasiamiehelle - esiintyen asiamiehenäni, jota et todellakaan ole! Olet soitellut kuntayhtymän johtajalle jne. Kaiken tämän lisäksi laitoit nuoren tytön joka asuu naapurissasi, tekemään minusta eläinsuojeluilmoituksen. Kas kun se ei tuottanutkaan sitä tulosta mitä ilmeisesti odotit. Minun lemmikkini olosuhteet todettiin hyviksi ja lemmikkini terveys oli hyvä. Mitenhän mahtaa olla sinun lemmikkiesi laita?? Olisikohan niiden hoidossa petraamisen varaa??

Olet itsestäsi antanut kuvan, että olet korkeasti koulutettu ja sivistynyt ihminen. Toimiiko oikeasti sivistynyt ihminen tavalla, jolla sinä olet toiminut?? En kuule oikein usko!!

Takaisin alkuun

kipsukka84

LähetäLähetetty: Per Kes 14, 2013 12:05 am Viestin aihe:

RitaLa kirjoitti:
Wink

Tinkan= Ingan on mielestäni aivan turha täällä kirjoitella yhtään mitään kenenkään nettikiusaamisesta. Menehän vähä itseesi ja mieti mitä SINÄ olet viimeaikana saanut aikaiseksi!

Toukokuun lopussa minä sain sinut kimppuuni ja mistä(kö) syystä? Siitä syystä, että minun olisi tullut antaa sinulle rahaa sekä auto käyttöösi. Kun en tähän kyennyt, niin sinä aloitit minua kohtaan henkisen väkivallan sekä suoranaisen vainoamisen. Usutit romanit kimppuuni, tulit seurueen kanssa ulko-oveni taakse meuhkaamaan, tulit kiellosta huolimatta lasteni palaveriin sillä tarkoituksella, että olisit senkin saanut sabotoitua. Olet kirjoitellut minusta julkisessa mediassa, olet kirjoitellut minusta Eduskunnan oikeusasiamiehelle - esiintyen asiamiehenäni, jota et todellakaan ole! Olet soitellut kuntayhtymän johtajalle jne. Kaiken tämän lisäksi laitoit nuoren tytön joka asuu naapurissasi, tekemään minusta eläinsuojeluilmoituksen. Kas kun se ei tuottanutkaan sitä tulosta mitä ilmeisesti odotit. Minun lemmikkini olosuhteet todettiin hyviksi ja lemmikkini terveys oli hyvä. Mitenhän mahtaa olla sinun lemmikkiesi laita?? Olisikohan niiden hoidossa petraamisen varaa??

Olet itsestäsi antanut kuvan, että olet korkeasti koulutettu ja sivistynyt ihminen. Toimiiko oikeasti sivistynyt ihminen tavalla, jolla sinä olet toiminut?? En kuule oikein usko!!

käännetään tämä tapaus vähän toisin päin. Carita sinä kalastelet lastensuojelu uhria rahallisesti. kuka sillä autolla kuskasi ja ketä? Inga kuskas ystäväänsä hänen autollaan. tämä auto sattu olemaan opel ei volvo.Inga ei osottanut romaneja kimppuusi vaan sinä itse. tämä on tarkistettu Ingan ystävältä. Inga tuli hakemaan vain avaimiaan ja sinä soitit poliisit. avaimia ei muuten saanut kun poliisien avulla.Inga ei pistänyt soittamaan eläinsuojelua. Ingan koirat voi todella hyvin ja nyt on noksu päässyt kotiin mutta miten on noksun pennun laita se on edelleen Ingalla.

Takaisin alkuun

Kipsukka84 Eiks Inga oo hoitanut ton Caritan pikkulasta aikas paljon täs keväällä ja viel pari viikkoo sittekin. Eiks sama muija kehunu, et Inga anto sille koiranpennunkin kun se halus? Misä se pentu ny on? Ei kai tolla Caritalla?

Seuraava

Paluu » Media tarjoaa tämän kierroksen - sekalaiset sekoilut