Rekisteröidy

Presidentin ( Halonen ) kytkös pedofiileihin löytyi

Tähän ryhmään voit kirjoittaa ”anonyyminä” ilman rekisteröintiä - sana on vapaa!

Presidentin ( Halonen ) kytkös pedofiileihin löytyi

ViestiKirjoittaja vanhemmat » To Tammi 26, 2006 10:22 am

Kuva

Presidentin kytkös pedofiileihin löytyiKirjoittanut: Penkova journalisti 23.1.2006 klo 20.28

Tämä Gay-järjestöjen sivu kertoo, että Tarja Halonen olisi jäsen IGLA:ssa International Lesbian and Gay Associationissa. http://gaytoday.badpuppy.com/garchive/w ... 0800wo.htm
Tämä on ongelmallista, sillä IGLA:ssa on ollut 1990-luvun puolivälissä peri järjestöjä, jotka kannattavat avoimesti pedofiliaa. Yksi IGLA:n jäsenjärjestö oli North American Man Boy Love Association (NAMBLA) Vuonna 1985 NAMBLA hyväksyttiin jäseneksi New York's council of Lesbian and Gay Organizationseihin kuin myös International Gay Associationiin –nykyisin International Lesbian and Gay Association (ILGA). 1990-luvun puolivälissä ILGAn yhteydet NAMBLAn ja muiden pedofiliaorganisaatioiden kanssa johti siihen, että yhdistys menetti YK:ssa virallisen asemansa YK:n kansalaisjärjestönä. ILGAn yritys saada takaisin virallinen asemansa YK:n kansalaisjärjestönä hylättiin vuonna 2002, koska järjestö ei toimittanut riittävän tarkkoja jäsenluetteloita, joista olisi selvinnyt, että järjestö on erottanut pedofiliaa kannattavat jäsenjärjestönsä. Tuskin Halonen sentään tahallisesti halunnut tehdä yhteistyötä pedofiliaa kannattavien järjestöjen kanssa, mutta on merkki vakavasta harkitsemattomuudesta ja sinisilmäisyydestä liittyä järjestöön tietämättä mitä muista jäseniä ja millä asialla järjestössä toimii. Pedofilian historiasta homoliikkeessä: http://katsaus.mail15.com/

Kuva
Kokokansan presidentti ?

Valtionneuvoston sivuille johtava linkki on on sensuroitu

Related sites: "Tarja Halonen" oli linkki sivulle
http://www.vn.fi/vn/english/vn113e.htm eli http://www.vn.fi

Sensuurin koura koskettaa?

Ari http://www.vanhemmat.com

ViestiKirjoittaja Pertti Ruha » Pe Tammi 27, 2006 10:52 pm

Olen varsin pragmaattinen, putkiaivoinen DI-äijä tässä kysymyksessä. En voi ymmärtää Halonen motiivia kuulua kv. homojärjestöön muulla kuin yhdellä selityksellä: hän lienee itse homo- tai pikemminkin biseksuaali.

Logiikkani kulki: miksi minä itse kuuluisin tuohon järjestöön, jollen ole homo tai bi?

Re: "Kytkös" pedofiileihin

ViestiKirjoittaja Wili » La Tammi 28, 2006 12:35 am

Naurettavaa! Aivan hölmöä!

Kyllä kenestä tahansa, ja varsinkin "mistä tahansa" (järjestöstä) löytyy kytkös "pedofiileihin", jos sitä hakee. Onko kukaan kuullut sellaista sanontaa kuin: "luetaan kuin piru Raamattua".

Äänestäkää sitä Niinistöänne ihan mistä tahansa (muusta) syystä, jos huvittaa, jokainen 1 ääni on =1 ääni.

Minä en voi nyt näitä kunpaakaan pääehdokasta (tai eihän tässä enää muita ehdokkaita ole) äänestää.

Kumpikaan ehdokkaista ei herätä minussa minkäänlaista sympatiaa näiden "lapsiasioiden" eikä kylläkään muidenkaan, presidentin valtaoikeuksiin kuuluvien asioiden, suhteen.

Aivan eri tilanne kuin esimerkiksi 1994: molemmat ehdokkaat (Ahtisaari ja Rehn) olivat hyviä. (Äänestin Ahtisaarta, oli mukavaa saada valita kahdesta hyvästä toiselle kierrokselle selvinneestä ehdokkaasta.)

Mitä tulee tähän meidän palstaan, omasta mielestäni Niinistö (toisin kuin tällä palstalla väitetään), ei ole tehnyt mitään, ei mitään, esim eronneiden isien omien lastensa tapaamisoikeuksien hyväksi.

Vielä vähemmän, tai siis saman verran, ei mitään, on tehnyt Halonen.

En ole heidän havainnut edes olevan millään tavalla koko asiasta kiinnostuneita.

Heidän puolueensa (SDP/Kok) vielä vähemmän.

Onneksi äänestäminen ei ole pakollista, kuten joissakin muissa maissa on.

Re: tarkennus äskeiseen

ViestiKirjoittaja Wili » La Tammi 28, 2006 12:54 am

Tai siis eihän täällä ole ehkä mitään väitetty (Niinistön tekemisistä), minulle on vain syntynyt mielikuva.

Mutta kohdistuu kummallisia ja epärealistisia odotuksia ehdokas Niinistöön.

Omasta mielestäni taas vaikea kuvitella, mikä olisi vähäpätöisempi asia esim omien lasteni ja minun tapaamistemme suhteen jne., kuin että kuka on presidenttinä: Stoolperi, reissu-Lasse (kävi muutaman kerran ulkomailla) ...Mannerheim ...Kekkonen ja nyt kohta Sale tai Tarde.

ViestiKirjoittaja Pertti Ruha » La Tammi 28, 2006 9:17 am

Niinistö ei ole esittänyt isyyttä väheksyviä lausumia, kuten tämä Halonen on tehnyt.
Se ero on heillä. Presidentin vallasta vieläkin sen verran, että hän ei voi puuttua yksittäistapauksiin, ei edes lainsäädäntöön suoraan. Mutta kantaa hän voi ottaa tähän kuin muihinkin asioihin. Presidentti voi aloittaa keskustelun jostakin aiheesta ja aiheuttaa lainsäätö ym. toimia toimivaltaisissa orgaaneissa.
Mutta Halonen ei esittäne mitään huolta lasten isättömyydestä maassamme. Päinvastoin, hän on jo antanut tukensa naisparien oikeudelle saada lapsia ilman jälkimmäisten oikeutta isiinsä.

Tämän verran tiedän, se riitti minulle.

Tarja Halonen on

ViestiKirjoittaja Hannes » La Tammi 28, 2006 9:42 pm

Tarja Halonen on

ajanut hedelmöityshoitolakia ja seksin ostokieltolakia sekä runnonut väkisin miinankieltopäätöksen. Hän ei ole vaivautunut edes vastaamaan saamaansa postiin. Nämä riittävät minulle.

Sauli Niinistöstä jäi minulle erittäin hyvä kuva, kun hän oli Suomessa päivän politiikassa. Hän ottaa kantaa ja puuttuu kipeisiinkin kysymyksiin. Hän on muutamissa asioissa eri mieltä kanssani, mutta näissä asioissa hän on vain eri mieltä, mutta ei aja niitä asioita. Hän ei aja hedelmöityshoitolakia, ei seksin ostokieltolakia. Siksi Sauli.

Niin on

ViestiKirjoittaja Hannes » Su Tammi 29, 2006 9:23 am

Niin on

Kuka on lukenut Sauli Niinistön kirjan Viiden vuoden yksinäisyys, tietää jo sen perusteella, että hän on lämminsydäminen, inhimillinen ja huumorintajuinen ihminen. Joka on tavannut tai kuunellut häntä on aistinut sen.

Tarja Halosesta minä aistin päinvastaista. Hän on kova, äksy ja tyly, itsekeskeinen eikä siedä arvostelua.

ViestiKirjoittaja vanhemmat » To Elo 17, 2006 8:51 pm

Kansa ei tiedä,

ViestiKirjoittaja Hannes » Su Touko 13, 2007 7:10 pm

Kansa ei tiedä,

millaisen yhdistyksen jäsen "korkeasti kunnioitettu" Tasavallan presidenttimme on. Eikä moni osaa edes kuvitella sitä mahdolliseksi. Ei edes täällä esitettyjen todisteidenkaan jälkeen. Asia on niin kuvottava ja käsittämätön, että sellaista ei haluta uskoa todeksi. Kuten ei Hitlerinkään juutalaisvainoja, vaikka siitäkin oli runsaasti todisteita.

Toistan jo aiemmin esitetyn kannanottoni. Jos olisin tasa-arvon nimissä jäsenenä lesbo- ja homoyhdistysten liitossa ja kävisi ilmi, että jokin jäsenjärjestöistä ajaa pedofiileille oikeutta sairaiden tarpeidensa tyydyttämiseksi, niin eroaisin HETI koko järjestöstä. Huomautan, että tämä on idealistista ajattelua. Tosiasiallisesti en nimittäin liittyisi mistään hinnasta, en mistään syystä enkä millään perusteella homo- ja tai lesbojärjestöön enkä sellaisten yhdistysten liittoon.

Suomen lain mukaan kansalaiset ovat yhdenvertaisia

ViestiKirjoittaja Hannes » Ke Kesä 06, 2007 9:38 pm

Suomen lain mukaan kansalaiset ovat yhdenvertaisia

mutta käytännössä tilanne on ihan jotain muuta. Sosiaalitoimen piruja ja naisia eivät sido mitkään perustuslailliset- ja muut lailliset velvoitteet. Sehän tässä niin suuresti kismittääkin...

Tähän mädännäisyyteen on saatava muutos.

ViestiKirjoittaja Tuuraaja » To Elo 04, 2011 8:58 am

Paluu » Pedofiilit, ahdistelijat ja muut seksuaalirikolliset K-18