Rekisteröidy

Haloo Mynämäki

Tähän keskusteluryhmään voit kirjoittaa ”anonyyminä” ilman rekisteröintiä ja ennakkosensuuria - sana on vapaa!

Vieras

Haloo Mynämäki

ViestiKirjoittaja Vieras » Pe Loka 19, 2018 1:22 pm

Haloo Mynämäki
Onko paikkakunnalla näkynyt taskuvarkaita?
Hei onko kenelläkään vauvan hoitopöytää?
Hei et ole kysynyt veljeltäsi?
Miten onko täällä vauvauintia?

Vieras

Re: Haloo Mynämäki

ViestiKirjoittaja Vieras » Pe Loka 26, 2018 9:31 am

Haloo Mynämäki.Hei olen Henttulan Leila.Kait te minut tunnette.Nykyinen harrastukseni on ihmisten ryöstely jota harrastan Vähätalon Villen kanssa.

Ville on Vihavan Kaarinan nuorin poika joka omistaa Punaisentuvan kennelin jossa on kultseja.

Viimeksi ryöstimme Kaarinan entisen avopuolison,kun se jätti Kaarinan koska Kaarinaan ei voinut luottaa ja hän joi kohtuuttomasti.

Ville varautui etukäteen mailankanssa,kun entinen Kaarinan kaveri tulee hakemaan tavaroita niin antaa mailasta ja ryöstää näin hänet väkivaltaisesti joka sitten onnistuikin minun avustuksellani.

Ville Vähätalo kuristi ja väänsi kättä ettei uhrimme pystynyt vastustamaan meidän väkivaltaista taskujen tyhjennystä.Tutkin uhrimme rahapussin mutta harmillisesti emme saaneetkaan rahaa jotka olisimme tasanneet keskenämme Villen kanssa.
Myöskin veimme puhelimen ja uhrin nitrosumutteen.Puhelimen tutkin vaikkei minulla olisi ollut siihen oikeutta ja nitrosumutteen varastin itselleni.

Uhrimme sai sairaskohtauksen ja pyysi nitrosumutettaan takaisin,mutta en antanut,kun Vähätalon Ville kielsi ja sanoi,että ei anneta kyllä ampulanssi pian vie.Tuo oli minulta ja Villeltä suoranainen tapon yritys mikä meitä ei haittaa.

Saimme paikalle puolentunnin päästä Jussi Vähätalon joka on villen veli ja Susanna Veraisen avopuoliso.

Jälkeenpäin saimme Jussin todistamaan "valheellisesti" ettei väkivaltaa ollut vaikkei "Jussi edes ollut paikalla" kun puolentunnin päästä tapahtumasta eikä näin ollut mistään tietoinen,mutta kuitenkinsaimme hänet valehtelemaan puolestamme.

Vaikka laitoimmekin Villen kanssa uhrimme hengenvaaraan se ei meitä haittaa koska olemme Mynämäen kunkkuja. :lol:

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » Pe Loka 26, 2018 3:24 pm

Hei! Olen Vihavan Kaarina jonka Leila jo mainitsikin.Suutuin,kun minut jätettiin jo toisen kerran.Heittelin vaatteet ja tavarat kaapeista pitkin huonetta,että koirani saa ne sotkea ja kissa käydä kusella niihin.Viikonpäästä nakkasimme ne pihalla olevaan leikkimökkiin emmekä laittanut niitä edes säkkeihin eikä muovipusseihin.

Seuraavaksi Villen kanssa teimme perättömän rikosilmoituksen valheellisin perustein.

Kerroimme,että entinen poikaystävä oli käynyt kylässä ja käynyt minuun kiini vaikkei asiat olekkaan niin..Asuimme tuolloin yhdessä eikä hän ollut näin käymässä.

Seuraavaksi teimme perättömän rikosilmoituksen,että olimme saaneet uhkausviestejä entiseltä kaverilta vaikkei hän olisi pystynyt niitä lähettämään koska vaihdoin puhelinnumeroni ja laitoin salaiseksi.
Laitoimme noi viestit itse toisella puhelimella emmekä muistaneet,että juuri olin vaihtanut numeroni ja laittanut salaiseksi.Tuossa meille Villenkanssa kävi paha moka,kun emme muistanut,että olin vaihtanut numeron.

Syyttelin myöskin muista asioista valheellisesti kosto tarkoituksella joista kerron seuraavassa viestissä.
Kaarina :roll:

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » Ma Loka 29, 2018 2:59 pm

Vieras kirjoitti:Haloo Mynämäki.Hei olen Henttulan Leila.Kait te minut tunnette.Nykyinen harrastukseni on ihmisten ryöstely jota harrastan Vähätalon Villen kanssa.

Ville on Vihavan Kaarinan nuorin poika joka omistaa Punaisentuvan kennelin jossa on kultseja.

Viimeksi ryöstimme Kaarinan entisen avopuolison,kun se jätti Kaarinan koska Kaarinaan ei voinut luottaa ja hän joi kohtuuttomasti.

Ville varautui etukäteen mailankanssa,kun entinen Kaarinan kaveri tulee hakemaan tavaroita niin antaa mailasta ja ryöstää näin hänet väkivaltaisesti joka sitten onnistuikin minun avustuksellani.

Ville Vähätalo kuristi ja väänsi kättä ettei uhrimme pystynyt vastustamaan meidän väkivaltaista taskujen tyhjennystä.Tutkin uhrimme rahapussin mutta harmillisesti emme saaneetkaan rahaa jotka olisimme tasanneet keskenämme Villen kanssa.
Myöskin veimme puhelimen ja uhrin nitrosumutteen.Puhelimen tutkin vaikkei minulla olisi ollut siihen oikeutta ja nitrosumutteen varastin itselleni.

Uhrimme sai sairaskohtauksen ja pyysi nitrosumutettaan takaisin,mutta en antanut,kun Vähätalon Ville kielsi ja sanoi,että ei anneta kyllä ampulanssi pian vie.Tuo oli minulta ja Villeltä suoranainen tapon yritys mikä meitä ei haittaa.

Saimme paikalle puolentunnin päästä Jussi Vähätalon joka on villen veli ja Susanna Veraisen avopuoliso.

Jälkeenpäin saimme Jussin todistamaan "valheellisesti" ettei väkivaltaa ollut vaikkei "Jussi edes ollut paikalla" kun puolentunnin päästä tapahtumasta eikä näin ollut mistään tietoinen,mutta kuitenkinsaimme hänet valehtelemaan puolestamme.

Vaikka laitoimmekin Villen kanssa uhrimme hengenvaaraan se ei meitä haittaa koska olemme Mynämäen kunkkuja. :lol:

Niin "VARKAITA" on henkilöt jotka menevät toisten taskuille ja rikollisia jotka ryöstävät toisen ja vielä rikkovat tahallisesti toisen selän sekä tahallisesti laittavat hengenvaaraan.

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » Ma Marras 05, 2018 2:53 pm

Onko tuota ryöstelijäkaksikkoa näkynyt muuallakiin,kun Vihavantiellä?

Vaarallinen kaksikko ryöstävät ja laittavat tahallisesti ihmisiä hengenvaaraan anastamalla jopa elintärkeät lääkkeet joita silloin olisi tarvinnut.

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » Ke Marras 07, 2018 4:47 pm

Haloo Mynämäki ja Jussi Vähätalo.Jussi puhuu perättömiä veljensä suojelemiseksi joka teki ryöstön ja laittoi ihmishengen vaaraan.

Tuosta lähtenyt valtakunnansyyttäjälle tutkintapyyntö.

Muussa yhteydessä joka myöskin koskee samaa asiaa Jussi Vähätalo todistaa,ettei väkivaltaa muka ollut vaikka ei ollut paikalla,kun vasta puolituntia tapahtuman jälkeen jonka salasi tutkinnassa ja näin ei voi todistaa asiassa.

Näkemykseni mukaan kyseessä on törkeä ryöstö,kun etukäteen varustaudutaan mailankanssa,kun haen tavaroita saan mailasta jonka etukäteen oli laittanut autoonsa.

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » Ma Marras 19, 2018 9:36 am

Haloo Mynämäki.Viikonloppu meni ja arki koitti.Onko Mynämäellä sattunut varkauksia tai ryöstöjä viikonloppuna vai onko ryöstelijät pysyneet ihan kotonaan.

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » Ti Joulu 04, 2018 5:19 am

Haloo Mynämäki olis aika hc bändi 8)

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » Ti Joulu 04, 2018 5:25 am

Onks Näätäst näkyny Myniksel?

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » Ti Joulu 04, 2018 10:28 pm

Vieras kirjoitti:Onks Näätäst näkyny Myniksel?

Tossa se meni yks ehtoo, tyhjä metypurkki kourassa kohti Kustavia.

Paluu » Yleinen keskustelu