Rekisteröidy

Lastensuojelun paperit

Tähän keskusteluryhmään voit kirjoittaa ”anonyyminä” ilman rekisteröintiä ja ennakkosensuuria - sana on vapaa!

Piia

Lastensuojelun paperit

ViestiKirjoittaja Piia » Su Huhti 22, 2018 10:54 am

Onko normaalia toimintaa, kun tilaa lastensuojelusta paperit, pyydetään?Tilasin parilta vuodelta kaikki, mutta sostoimesta soitettiin että pitää tulla paikanpäälle koska mukana on papereita jotka on toisen vanhemman kanssa käydyistä keskusteluista.Eikö se heidän tehtävänsä ole eikä minun???

Lastensuojeluilmoitukset on erikseen, ne saa toinen vanhempi nähdä vaikka niihin liittyy ulkopuolisia ja toinen vanhempi saa kiusata tiedoilla mielinmäärin!!!! :cry:

Ajattelin ilmoittaa ettei ole minun homma, mutta mihin lakiin tms voin vedota?

Vieras

Re: Lastensuojelun paperit

ViestiKirjoittaja Vieras » Su Huhti 22, 2018 1:17 pm

Sinulla on oikeus kaikkiin itseesi ja huollossasi olevien lasten tietoihin ja ne on toimitettava sinulle määräajassa paperille tulostettuna.

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » Ma Huhti 23, 2018 10:29 am

Hei, niin on mutta miksi minun täytyy mennä valitsemaan niitä paikanpäälle vaikka olen ilmoittanut miltä ajalta ne haluan.Eikö ole heidän tehtävä karsia pois sieltä sellaiset jotka eivät saa näkyä minulle eli toisen vanhemman kanssa kahden käydyt keskustelut?

Ja mikä on tuo määrä-aika?

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » Ti Huhti 24, 2018 4:47 pm

Vieras kirjoitti:Hei, niin on mutta miksi minun täytyy mennä valitsemaan niitä paikanpäälle vaikka olen ilmoittanut miltä ajalta ne haluan.Eikö ole heidän tehtävä karsia pois sieltä sellaiset jotka eivät saa näkyä minulle eli toisen vanhemman kanssa kahden käydyt keskustelut?

Ja mikä on tuo määrä-aika?

Mene vaan valitsemaan niin näet sellaisiakin tietoja mitä et ehkä muutoin näkisi.

Paluu » Lapset ja vanhemmat ry