Rekisteröidy

X Factoriin osallistuneesta miehestä on tehty rikosilmoitus

Tähän keskusteluryhmään voit kirjoittaa ”anonyyminä” ilman rekisteröintiä ja ennakkosensuuria - sana on vapaa!

Vieras

Re: X Factoriin osallistuneesta miehestä on tehty rikosilmoi

ViestiKirjoittaja Vieras » Ti Elo 14, 2018 4:55 pm

Tää koko keskustelunavaus taitaa olla tuon perättömän ilmiannon tehneen tyypin tekosia. Niko on muka saanut vankeusrangaistuksen, mutta ihan vapaalla se näytti olevan viime lauantaina. Jumankauta että mua raivostuttaa jotkut katkeroituneet exät jotka yrittää kostaa keinolla millä hyvänsä.

Henkka

ViestiKirjoittaja Henkka » Ti Elo 28, 2018 11:30 am

Olin aikoinaan nikolla ja ainakin sen äiti on semmone maarit salin. Aloitti kiskomaan viiniä aamu 10.00 taitaa kyllä olla niin että Niksukka itse kirjoittaa täällä näitä "EPÄIlY" ehdokkaitaan Nikon toiminta ainaki oki meidän suhtee aikana todella säälittävää petti mua 24/7 laittoi se kerran mun tutulle viestin haluutko saada HIV:N ja sain nämä tietooni. Vainosi minua ja sen edellistä exäänsä snapchatissä . Lopulta erosimme niin että niko kertoi menevänsä tyyliin elokuviin "työporukansa" kanssa.. päätin silloin ottaa selvää kun taas haisi kusetus menin finkinoon odottamaan salin eteen kun näytös loppuu. Sieltä se hyvin maireasti mäveli jonkun jäbän kanssa. Sitten otin Nikon sivuun keskustelemaan kerroin kaiken mistä tiesin pettäminen, valehtelu yms. Herra ei edes pystynyt katsomaan silmiin kertaakaan. Tän jälkeen laitellut viestiä aina välillä "anteeks" "voidaanko jutella" ihankun luulisi että enään uskoisin Xd

vieras

ViestiKirjoittaja vieras » Ma Syys 17, 2018 2:03 pm

mitä hittoa XDXDXD

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » Ke Loka 10, 2018 3:29 pm

Eipä toi Brotkin ole koskaan ollut mikään miellyttävä tai pidetty homoseksuaalien piireissä..

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » Pe Marras 02, 2018 11:32 pm

Tässä vähän lisää faktoja tuosta kyseisestä sijasta. https://imgur.com/gallery/AFbua2k
Eli käyttää vielä naista kulissihuorana peittääkseen homoudensa.

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » Ke Marras 21, 2018 1:36 pm

Siis niin hävytöntä tyyppi.
Ai että mua risoo tämmösen ihmiset

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » To Marras 22, 2018 5:44 pm

Ketäpä ei risoisi. Enkä yhtään ihmettele että sitä inhotaan myös homoseksuaalien piireissä.

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » Ma Marras 26, 2018 4:47 pm

Kova poika toi Brotkin on tuolla Grinderissä jauhamaan paskaa ja ehdottelemaan panoja.. En yhtään ihmettele että on vaikea saada. Homo piireissä kaikki tietänee mitä tää heppu on aikaan saanut...

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » Pe Joulu 07, 2018 1:33 pm

Yllätys mitä miettii Brotkinin taustaa.

Edellinen

Paluu » Pedofiilit, ahdistelijat ja muut seksuaalirikolliset K-18