Rekisteröidy

Elisa Kissa-Öberg suunnittelee ystäviensä kanssa murhaa

Tähän ryhmään voit kirjoittaa ”anonyyminä” ilman rekisteröintiä - sana on vapaa!

Vieras

Re: Elisa Kissa-Öberg suunnittelee ystäviensä kanssa murhaa

ViestiKirjoittaja Vieras » Ma Tammi 29, 2018 4:31 pm

Elisa syytti Aria ja Paulaa kyseisen blogin ylläpitäjiksi, jollaisia he eivät ole. Taitaa Kissaa vituttaa, kun ei tiedä kuka sitä ylläpitää.

Tina

ViestiKirjoittaja Tina » Ma Tammi 29, 2018 4:38 pm

Vieras kirjoitti:Elisa syytti Aria ja Paulaa kyseisen blogin ylläpitäjiksi, jollaisia he eivät ole. Taitaa Kissaa vituttaa, kun ei tiedä kuka sitä ylläpitää.

Niin ja ollaanhan tässä vuosien saatossa opittu, ettei meidän ämmien kesken pysy mikään,salassa....pyörii viestit...pyörii sähköpostit..julki.
Kyllähän sellainen viesti missä olisin yo tulisi julki.
Siis blogin pitäjä.
Itse uskon että kyseessä täysin ulkopuolinen tästä akkaporukssta.
O väitti niin että olisin, kun eräs kävi siellä riehumassa ainakin blogissa väittää. Satuin soittaa just samaan aikaan, koska Ellu soitti mulle ja syytti Paulaa. En voi syyttää Paulaa. Mahtaa joo ottaa kupoliin.

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » Ma Tammi 29, 2018 5:40 pm

Tina kirjoitti:
Vieras kirjoitti:Elisa syytti Aria ja Paulaa kyseisen blogin ylläpitäjiksi, jollaisia he eivät ole. Taitaa Kissaa vituttaa, kun ei tiedä kuka sitä ylläpitää.

Niin ja ollaanhan tässä vuosien saatossa opittu, ettei meidän ämmien kesken pysy mikään,salassa....pyörii viestit...pyörii sähköpostit..julki.
Siis blogin pitäjä.
O väitti niin että olisin, kun eräs kävi siellä riehumassa ainakin blogissa väittää. Satuin soittaa just samaan aikaan, koska Ellu soitti mulle ja syytti Paulaa. En voi syyttää Paulaa. Mahtaa joo ottaa kupoliin.

Nyt on aika varmasti niin että tuon kizzan paska blogin ylläpitäjä on todella joku jota joskus on Kissa tökkäissyt kipeästi ja antaa nyt kissalle takaisin samalla mitalla, tai joku joka vain on saanut kissan touhuista tarpeekseen . Vaikka toisaalta blogi ei ole ollut juuri muuta kun kissan ihan omia kirjoituksia kopsattuna yhteen paikkaan ei kai omista kirjoituksistaan vaikka ne olisi siirretty yhteen paikkaan koosteeksi voi ketään muuta syyttää ? :lol: Muiden lähettämät yksityisviestit ja puhelimessa tulleet viestit tai sähköpostit joiden julkaisua kissa itse harrastaa kysymättä mitään lupaa siltä jonka viestejä ovat, taas on täysin alhaisen ihmisen toimintaa. Siitä kissalle kuuluisi toisten kiusaamisesta ja vainoamisestaan ja toisten yksityiselämän asioiden levittelystä olipa ne tosia, kuulopuheita tai kuten usein ovat kissan omia olettamuksia mojovat rapsut, tietokone ja nettiyhteydet valtiolle menetettäviksi ja uusien hankkimiseen ei mitään lupaa. Ei taida olla mitään asiaa tai riitaa johon kissa ei ulkopuolisenakaan sotkeutuisi. Hän puolustaa rikollisesti käyttäytyviä ihmisiä ei näe muiden murhasuunnitelmissa tai uhkailuissa mitään pahaa. Kissa itse on jäänyt omista valheistaan kiinni mutta nehän selitetään aina väärinkäsityksinä. Ihminen joka mitenkään ahdistelee muita ihmisiä ja levittää sontaa toisten elämästä ei ansaitse edes sitä että kutsutaan ihmiseksi.
Mutta sitähän kissa on alhainen olento jonka ainoa hupi elämässä on kiusata muita ihmisiä tavalla millä hyvänsä. Niinhän toimii kotikissakin luonnossa leikkii ja pyydystää hiiriä ja lintuja julmasti niitä rääkkää eikä pyydystä ravinnoksi vaan leikkikaluiksi joiden satuttamisesta nauttii. Että osuvasti on kissa nimensä valinnut. Mutta pahakin saa palkkansa niin kissa kun muutkin paha palaa lähettäjälleen se on jo voitu todentaa muutaman kohdalla,

Tina

ViestiKirjoittaja Tina » Ti Tammi 30, 2018 12:39 am

Vieras kirjoitti:
Tina kirjoitti:

Siis blogin pitäjä.

Nyt on aika varmasti niin että tuon kizzan paska blogin ylläpitäjä on todella joku jota joskus on Kissa tökkäissyt kipeästi ja antaa nyt kissalle takaisin samalla mitalla, tai joku joka vain on saanut kissan touhuista tarpeekseen . Vaikka toisaalta blogi ei ole ollut juuri muuta kun kissan ihan omia kirjoituksia kopsattuna yhteen paikkaan ei kai omista kirjoituksistaan vaikka ne olisi siirretty yhteen paikkaan koosteeksi voi ketään muuta syyttää ? :lol: Muiden lähettämät yksityisviestit ja puhelimessa tulleet viestit tai sähköpostit joiden keskustelufoorumia kissa itse harrastaa kysymättä mitään lupaa siltä jonka viestejä ovat, taas on täysin alhaisen ihmisen toimintaa. Siitä kissalle kuuluisi toisten kiusaamisesta ja vainoamisestaan ja toisten yksityiselämän asioiden levittelystä olipa ne tosia, kuulopuheita tai kuten usein ovat kissan omia olettamuksia mojovat rapsut, tietokone ja nettiyhteydet valtiolle menetettäviksi ja uusien hankkimiseen ei mitään lupaa. Ei taida olla mitään asiaa tai riitaa johon kissa ei ulkopuolisenakaan sotkeutuisi. Hän puolustaa rikollisesti käyttäytyviä ihmisiä ei näe muiden murhasuunnitelmissa tai uhkailuissa mitään pahaa. Kissa itse on jäänyt omista valheistaan kiinni mutta nehän selitetään aina väärinkäsityksinä. Ihminen joka mitenkään ahdistelee muita ihmisiä ja levittää sontaa toisten elämästä ei ansaitse edes sitä että kutsutaan ihmiseksi.
Mutta sitähän kissa on alhainen olento jonka ainoa hupi elämässä on kiusata muita ihmisiä tavalla millä hyvänsä. Niinhän toimii kotikissakin luonnossa leikkii ja pyydystää hiiriä ja lintuja julmasti niitä rääkkää eikä pyydystä ravinnoksi vaan leikkikaluiksi joiden satuttamisesta nauttii. Että osuvasti on kissa nimensä valinnut. Mutta pahakin saa palkkansa niin kissa kun muutkin paha palaa lähettäjälleen se on jo voitu todentaa muutaman kohdalla,

Elisa otti yhteyttä facebookin kautta minun ystävääni kysyen kuka on minun työnantajani, että olisi vähän asiaa. Elisa ei taida tietää että tuo rikollista häiritä toisen työpaikkaa, ja vainoaminen on myös rikos.
Syytti minua puhelimessa että olen saanut osoitteen, minun työpaikka ei ole osoitepalvelukeskus, ja minun työnantajaani et tule Elisa saamaan selville, sitä kun ei nämä ystäväni sinulle tule kertomaan. Minulla kun on sellaisia ystäviä, jotka eivät sinulle edes vastaa.
Harkinnassa on lähestymiskielto....

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » Ti Helmi 06, 2018 7:41 pm

Kuva
Black Faraday = Elisa Hannele Kissa-Öberg

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » To Helmi 08, 2018 9:19 am

Hiljaiseksi taustatiedoksi ja muistelenko oikein, että Ari masentui saadessaan tietää häneen kohdistuvan henkirikossuunnitelman ja turhautui sen jälkeen kun Espoon Poliisi oli ohjeistanut Heinolan poliisia olemaan käynnistämättä asiassa esitutkintaa.

Kuva

Kuva

Kuva

Jakelu

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » Ma Helmi 12, 2018 10:50 am

Tässä se viimeinkin on!

Poliisi - ja syyttäjä todistaa Petri Laakkosen antaneen todistajana Ari Savolaisesta ja vanhemmat.com keskustelufoorumista virheellistä tietoa viranomaisille väittäessään, että tälle keskustelufoorumille ei voi kukaan muu lisätä kuvia kuin ylläpitäjä.

Petri Laakkonen on antanut saman virheellisen todistuksen useassa eri oikeudenkäynnissä ja toimipaikassa, esim. Espoon Käräjäoikeudessa, Vantaan Käräjäoikeudessa, Hämeenlinnan Käräjäoikeudessa, Turun Käräjäoikeudessa, Helsingin Käräjäoikeudessa sekä Helsingin Hovioikeudessa.

Seuraavan kerran kun Petri Laakkonen esittää todistajana saman virheellisen tiedon, on teko tahallinen "väärä ilmianto" koska hän tietää nyt antamiensa aiempien todistuksien olleen virheellisiä, eli väärää tietoa. Laakkonen tuli tietoiseksi todistustensa virheellisyydestä jo 18.1.2018: viewtopic.php?f=3&t=10441&start=60#p67676

Kuva

Kuva

Kuva

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » Ma Helmi 12, 2018 11:01 am

Espoon Leppävaarassa asuvan Petri Kullervo Laakkosen antamien lukuisien virheellisien todistuksien päätarkoitus on ollut saada tuomio, jossa tämä keskustelufoorumi luokiteltaisiin verkkojulkaisuksi ja ylläpitäjä saatettaisiin vastuuseen kaikista täällä julkaistuista kirjoituksista.

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » Ma Helmi 12, 2018 11:28 am

Miten syyttäjä Jyri Nikander on tullut siihen johtopäätökseen, ettei Laakkonen ole antanut tahallaan valheellista tietoa vaan on pitänyt virheellistä tietoa totuutena. Jyri Nikander kikkailee Petri Laakkosen vapaaksi väärän ilmiannon vastuusta, koska oikeuslaitoksen yleinen linjaus on ollut jo vuosikausia estää Ari Savolaista saamasta oikeutta häneen kohdistuvissa rikoksissa.

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » Ke Helmi 14, 2018 3:06 pm

Kuva

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » Pe Helmi 16, 2018 5:55 pm

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Joko vihdoin iski karma oikein kunnolla kissille ?

COPYCAT

Tekstit
Täällä ei ole mitään!

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » Ke Helmi 21, 2018 5:55 pm

Se on tämä Petri Kullervo Laakkonen käynyt taas antamassa valheellisen todistuksen oikeudessa, nyt Lappeenrannassa. Todistaja Laakkonen oli väittänyt ettei täällä voi kukaan muu julkaista kuvia kuin ylläpitäjä Ari Savolainen.

Ylläpitäjä jättää asiassa rikosilmoituksen ja tällä kertaa väärän todistuksen antaminen ei ole ollut vahinko tai tahaton teko ja siitä on pitävät todisteet, sillä Petri Kullervo Laakkonen oli saanut useita päiviä ennen oikeudenkäyntiä viranomaisilta tiedon aiempien todistuksiensa virheellisyydestä.

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » Ke Helmi 28, 2018 10:03 am

Kuva

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » To Maalis 08, 2018 11:48 am

Elisa Hannele Kissa-Öberg oli hakenut Ari Savolaiselle lähestymiskieltoa, oikeus hylkäsi kaikki esitetyt vaateet ja todistelut. Päätös annettiin tänään 8.3.2018.

Elisa Kissa-Öbergin käyttämän lakimiehen Teemu Lambergin kaikki vaateet hylättiin ja hänen palkkiovaatimustaan leikattiin rajusti, kuten niin monta kertaa aiemminkin muiden eri asioiden yhteydessä.

Etelä-Karjalan Käräjäoikeus
Osasto 4

Tuomio 18/246
Asiano R 17/1581

Julkisen tuomion voi tilata tai tulla lukemaan täältä iltapäivällä!

Puhelin: 029 564 5900
Faksi: 029 564 5988
Sähköposti: etela-karjala.ko(at)oikeus.fi
Puhelinvaihde: 029 564 5900

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » To Maalis 08, 2018 1:26 pm

Niin missä nyt on riemumieli katilla veikö joku kielen kun ei naurua ja huutoa kuulu ? Missä kova rummutus ja ilonpito ? Miksi katilla alkaa nyt kaikki mennä elämässä pieleen ?
Siksi että katti saa nyt takaisin ihan kaiken mitä muille on tehnyt ja toivonut. :lol:

EdellinenSeuraava

Paluu » Media tarjoaa tämän kierroksen - henkirikokset ja väkivalta