Rekisteröidy

Elisa Kissa-Öberg suunnittelee ystäviensä kanssa murhaa

Tähän ryhmään voit kirjoittaa ”anonyyminä” ilman rekisteröintiä - sana on vapaa!

Vieras

Re: Elisa Kissa-Öberg suunnittelee ystäviensä kanssa murhaa

ViestiKirjoittaja Vieras » Ke Marras 08, 2017 2:28 pm

Kaikki joiden kunniaa Elisa Hannele Öberg loukkaa, tehkää asiasta rikosilmoitus poliisille :!:

Se ei auta, että hänen kanssaan jäädään "vääntämään" tuonne köyhien palstalle. Siitä hän juurikin saa sen mitä haluaa, elli huomiota.

Hänen bloginsa täyttää kunnianloukkaus kynnyksen. ( keskustelin asiasta tänään poliisin kanssa, joka katsoi sitä blogia ) Kehoitti tekemään heti rikosilmoituksen.

Älkää olko missään tekemisissä, älkää vaihdelko hänen kanssaan sähköposteja, hän kerää vain lisää aineistoa blogeihinsa.

Anne K

ViestiKirjoittaja Anne K » Ti Marras 14, 2017 3:44 pm

Ihmetellen nyt on kysyttävä, miksi Kissa-Ö levittää S24;sen "Köyhien asialla" totena kuulemaansa huhua ( ei vaikeaa arvata kuka huhun hänelle on kertonut, se on-off ystävätär eikös vaan ? :lol: ) , että olisin jotenkin ollut yhteydessä erääseen elinkautisvankiin ???? :roll:
Jos tälläinen yhteydenotto todella on olemassa, sehän sitten on poliisin asia selvitellä, kuka on kaapannut identitettini ja kirjoittanut jotakin jonnekin/ jollekin esiintyen minuna. :roll: Poliisi on tervetullut katsomaan koneeltani, onko siellä jotain joka edes viittaisi tähän mystiseen yhteydenpitoon. Voin helposti tämänkin väärän väittämän todistaa.
Olen melko varma, että jos sellainen yhteydenotto todella on olemassa, se on tietyn väärennöksiä harrastavan tahon tekosia, joista sitten vastaa tekijä/t ihan itse. Myös tiedon levittelijä, vastaa valheistaan !
On varsin erikoinen mielenlaatu ihmisellä, jos aina jakelee kuulemansa huhut ja juorut julkisesti eteenpäin tositarinoina.
Olen sanoutunut täysin irti ja erilleni tästä vuosia jatkuneesta omituisesta riitelystä, jossa erittäin aktiivisena viestien välittäjänä, takapiruna ja kaikessa mukana huuseeraavana henkilönä näyttää juurikin olevan tämä Kissa-Ö .

Kun sanouduin selkästi tästä omituisesta sekametelisopasta irti, alkoivat heti väärennökset ja valheet lennellä pitkin nettiä ja kukapas se eilenkin oli aktiivisin asioihin sotkeutuja ja inttäjä kun epäystävämme Kissa-Ö !
Olisi erittäin mielyttävää, jos nyt hän ja kaikki muutkin antaisivat minun olla rauhassa!! Jatkamalla tätä höpöilyä, poljette vain itsenne syvempään suohon, minä en kirjoittele kun nyt tässä, jokainen minuksi esittäytyvä ja minuna kirjoittava kokee saman kohtalon, tunnistetiedot tutkitaan ja lopulta sitten niistä vastaatte ihan itse mitä olette kirjoittaneet, vaikka kuinka syytä niskoilleni yrittäisittekin laitella. Oikein tuottoisaa loppuvuotta kaikille väärentelijöille ja identitetti varkaille.

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » Ti Marras 14, 2017 5:46 pm

Anne K: "On varsin erikoinen mielenlaatu ihmisellä, jos aina jakelee kuulemansa huhut ja juorut julkisesti eteenpäin tositarinoina."

Elisa Hannele Kissa-Öberg 60 v + on internetin tunnetuin hörhö!

Totuuden puolesta

ViestiKirjoittaja Totuuden puolesta » Ti Marras 14, 2017 5:47 pm

Faktaa

Helsingin Käräjäoikeus todistaa Elisa Hannele Kissa-Öbergin kiusaajaksi ja
härskiksi valehtelijaksi/Ari Savolaisen vainoajaksi.

Helsingin Käräjäoikeus Elisa Kissa-Öbergistä

Asiassa: R 16/587

"Yhdessä hakemuksen liitteenä olevassa viestissä Kissa-Öberg on pyytänyt
anteeksi eräältä henkilöltä omassa blogissaan esittämäänsä väitettä tästä.

Nämä käräjäoikeuden näkemyksen mukaan viittaavat siihen, että Kissa-Öberg
itse tarvittaessa muuntaa totuutta omissa kirjoituksissaan."

Laput luettavissa: viewtopic.php?f=38&t=5782&start=150

Helsingin Käräjäoikeus Elisa Kissa-Öbergistä

Asiassa: R 15/4196

”Käräjäoikeus katsoo, että Kissa-Öbergin käräjäoikeudelle toimittamista
kirjoituksista ja lausumista on pääteltävissä, että Kissa-Öberg esittää itse Ari
Savolaista kohtaan kärkevää kirjoittelua ja arvostelua.”

Laput luettavissa: viewtopic.php?f=38&t=5782&start=150

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » Ke Marras 15, 2017 12:04 pm

Ja jälleen on Kissa uhrinsa kimpussa. Uskonut valheita joita sitten toi kaikille julkisesti totuuksina ??? Kissa kuka on oikeasti valehtelija ? Sinä joka keksit muista jatkuvia valheita luulottelet ja uskot juoruja ja sekoiluja tosiksi. Sinä puhut nyt tuossakin oikeasti itsestäsi tuon voisi hyvin kääntä itsellesi niin hemmetin totta se sinusta on. Olet kiusaaja, vainoaja ja valehtelija sinulla on aivoissa yksi raide jota pitkin ajatus kulkee, kun kerran saat päähäsi jotakin se siellä pysyy vaikka sen tuhanteen kertaan joku sinulle valheeksi todistaisi. Oikeuskin on sinut jo todennut valehtelijaksi joka mielellään muuntaa totuutta !!
Sinä keksit ihmisille elämää ja nimiä olet tapaus jonka ei pitäisi saada nettiä käyttä lainkaan ja puhelin sinulta pitäisi viedä kokonaan. Et osaa elää elämääsi näet aina muissa vikoja ja syitä silloin näet kuvastimesta itsesi sillä sinä olet kaikkea sitä pahaa mitä muiden luonteenominaisuuksiksi tyrkytät !!!!

Jauhat kuin se "ystäväsi" johon sinulla on erittäin omituinen suhde nimimerkeistä ja ihmisistä jotka te kuvittelette olemattomiksi. Kuinka monella nimimerkillä olet itse kissa esiintynyt siellä paljon jauhamassasi seiskassa ? Kuinka paljon siellä kirjoitit ihmisistä pahaa ? Etkö ole vielä tuohon korkeaan ikääsi nähden ymmärtänyt että, jos on paikkoja jossa voi käyttää nimimerkkiä ja olla anonyymi se on silloin oikeus olla tuntematon sinun kaltaisesi ihmiset pilaa netin keskustelut ja vapaan ilmaisun , mielipiteen vapauden ja oikeuden tonkimalla kaikista asioita , nimiä ja ihan kaikkea esiin saadaksesi julkisesti näyryyttää ja kiusata ihmisiä. Ketä oikeasti luulet sinun juttusi kiinnosavan ? Oikeasti vain heitä jotka ovat uhrejasi, heitä on hemmetin paljon ! Äkkiä laskien olet tuostakin uhristasi ehtinyt nyt COPYCAT herjablogiisikin kirjoittaa jo VIISI juttua, siellä on juttuja kaikkiaan SEITSEMÄN ????!!! Olet luonut blogisi näköjään yhden ihmisen julkiseen solvaamiseen kerta toisensa jälkeen ???? Olet sinä täysin kajahtanut ihminen hakisit pakkomielteellesi jo apua jos sekään enää sinua pelastaa.

"Kissa-Öberg on tunnettu siitä, että hän ei tunnusta totuutta edes vaikka jäisi kiinni."

http://nettiriivaajat.blogspot.fi/?m=1

"Kuitunen on tunnettu siitä, että hän ei tunnusta totuutta edes vaikka jäisi kiinni. Viittaan nyt hänen esiintymiseensä Nomina Arcanana ja Eetu Vallinmäkenä. Joka tapauksessa päätin vielä selvittää asiaa."

Nauroin kissalle

ViestiKirjoittaja Nauroin kissalle » Ke Marras 15, 2017 12:31 pm

Kävin lukemassa ja nauroin. :D Miten se lause jostain kommentista todistaa kyseisen naisen sanoneen kenellekkän mitään ? :lol:
Jos kissa opettelisi lukemaan hän voisi oppia ymmärtämään lukemansa. En usko kissan tarinoihin en yhtään. Kukaan tuskin on sanonut haluavansa olla johonkin vankiin yhteydessä se on helppoa valehdella tuokin kun on muka puhelimessa sanottu taas vaikka mitä.
Vanki Lovers murhaaja Lovers kissa.... kun hän kuulemma itse on ollut monasti siihen vankiin yhteydessä on sillä kehuskellutkin ties mitä sontaansa sinnekkin tarjoillut. Jos kissa osaisi lukea ja ymmärtäisi lukemansa se mainittu mies on itse monesti eri paikoissa tuonut omana ajatuksenaan esille sen että vanki nauraa näille naisille. Tässä vain nähdään se totuus kissasta kun se alkaa vainoamaan uhriaan laittaa aina uhrinsa suuhin sanoja ja uskoo nytkin ihmistä joka itse on jäänyt aika monesta valeestaan nyt kiinni. Jos viitsis voisi luetella kymmenittäin juttuja joista netissä kerrotaan jotka ovat valheita asioista ja ihmisistä ja tämä sitten on kissan sokean uskon kohde ??? Jäitkö katti pois jonosta jossa aivoja jaettiin ?? :mrgreen:
Mitä vaan sanotaan kuka vaan sen ittensä valehtelijaksikin mainitsemat ihmiset sanoo kissalle jostakin hänen uhristaan sen hän uskoo ja vääristelee asioita ja sitten ne kirjoittelee nettiin. Vanhan katin tapa on ensin julkistaa juttuja ja vasta sitten tarkstaa juttujen paikkaansapitävyys eli katti kulkee iso perseensä edellä puuhun koko ajan. :shock:
Kissa tämä paikka ei ole sinun stalkkerisi törkyfoorumi sinun omat blogisi ja kirjoittelusi suoleen ja muulle nettiin ovat stalkkaamista ja törkyfoorumeita.
Sinulla ei ole vanha katti mitään stalkkereita sinä itse stalkkaat tämän foorumin ylläpitäjää ja nyt tuota naista josta jatkuvasti kirjoitat eri paikkoihin valeitasi ja myös useita muita ihmisiä. Hei meitä jotka sun valeitasi on luettu pitkin nettiä vuosia on monta on monta jotka ei sulle toivo kun sitä että sut kärrättäsi hoitoon tai johonkin jossa et nettiin pääsisi aivoyrjöjäsi yrjöilemään enää koskaan.

togetherforever

ViestiKirjoittaja togetherforever » Ke Marras 15, 2017 3:00 pm

Täällä on naukumassa nainen joka on saanut omalle miehelleen, lähestymiskieltoja. Tuomioitakin on tullu ja tuleekin. Kuitunen lopettaa naukumisensa ja miettii onkohan ihan tervettä stalkata Tuksua.

Oletpa Urpå

ViestiKirjoittaja Oletpa Urpå » Ke Marras 15, 2017 4:51 pm

togetherforever kirjoitti:Täällä on naukumassa nainen joka on saanut omalle miehelleen, lähestymiskieltoja. Tuomioitakin on tullu ja tuleekin. Kuitunen lopettaa naukumisensa ja miettii onkohan ihan tervettä stalkata Tuksua.

Olet urpå todellinen urpå !!! :lol: :lol:

Sinulle tuo tuksu on suuri näätimisen kohde kun jaksat jauhaa asiaa joka puolella jarski :D Väkivaltatuomioita useita sulla melkoista sekoilua ja valehtelua netti täynnä sulla. Mitenhän ihan joka asiaan ja keskusteluun jaksatkin sotkea tuksun joka omien sanojensa mukaan kertoo ettei halua edes tietää sun olevan olemassakaan. :D Nää sun näätimiset on aika hauskaa luottevaa. otitko osumaa kun sun bestis teki blogin jossa kaikille kertoi sun valehdelleen sen yhteydenotto jutun vankiin jota palvot ja mustiksena näät kaikkien siihen olevan yhteydessä ? :roll: Voi pidä ihmeessä sekin jos sua edes huolii. Kehota sua jarski pompsahtamaan sulle tuttuun mestaan hymyn keskusteluun siellä oikeesti sun jutun mukaan epäterveesti nääditään tuksua. Kuinka tervettä mikään mitä itte touhuilet muita uhkaillen ja valheita levitellen mahtaa olla ? Hassun hauskaa bootti reissua älä lipee mereen.... :lol:

Huhhuh

ViestiKirjoittaja Huhhuh » Ke Marras 15, 2017 9:49 pm

Minun nimeni on Elina, eikä Jarski,nyt meni jollain puurot ja vellit sekaisin. Ihme juttuja, se on se ja tuo on.

Heh heh

ViestiKirjoittaja Heh heh » Ke Marras 15, 2017 10:23 pm

Sinun nimesi ei ole mikään elina sen nyt jokainen sinut juttujasi kerrankin lukenut huomaa. Miksi et vaan myömä puhuvasi valeita ihmisistä?? :roll:

Hyvää Päivää

ViestiKirjoittaja Hyvää Päivää » To Marras 16, 2017 9:17 am

Huhhuh kirjoitti:Minun nimeni on Elina, eikä Jarski,nyt meni jollain puurot ja vellit sekaisin. Ihme juttuja, se on se ja tuo on.

Itse olet täällä näkevinäsi kaksi naista ??? Sitten tulet tänne puhumaan tuksusta joka ei tännekään aiheena kuulu samaa tekee tämä jarski tunkee sitä tuksuaan joka paikkaan.

Titityy

ViestiKirjoittaja Titityy » To Marras 16, 2017 6:32 pm

Hyvää Päivää kirjoitti:
Huhhuh kirjoitti:Minun nimeni on Elina, eikä Jarski,nyt meni jollain puurot ja vellit sekaisin. Ihme juttuja, se on se ja tuo on.

Itse olet täällä näkevinäsi kaksi naista ??? Sitten tulet tänne puhumaan tuksusta joka ei tännekään aiheena kuulu samaa tekee tämä jarski tunkee sitä tuksuaan joka paikkaan.

Jarski se on saanut lähärin jopa omaan lapseensa. Pidä naama kiinni muiden asioista J.

Onnea Elisalle

ViestiKirjoittaja Onnea Elisalle » Su Marras 19, 2017 10:49 am

Sunnuntai 19.11.2017 Elisa

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » Ma Marras 20, 2017 9:18 pm

Together, Vosu mitä ihmettä tuot nettiin ja tuhoat palvomasi elinkautisvangin elämän? Rakkautta ei ole tuhota toisen elämää ja poltettuaan toiselta kaiken hekottaa mielisairaana raunioilla.

Vai teki vanki ryöstöjä lomillaan? Vai hyökkii ympäriinsä asein sinun kaltaisesi vitsin takia. Kai ymmärrät et ole nainen muutoin kuin on tuo jokamiehen yhteisvako jalkovälissäsi.

Sinulla on ollut lähäri mieheesi, lapseesi jne.. Pitäisikö jonkun tilailla sinun paperit ja levittää nettiin.

Ilmeisesti huumeissa tanssiva lapsesi on tpimestasi jo netissä. Toivon vain näyttävän huumeissa olevalle.

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » Ma Marras 20, 2017 9:19 pm

edit... toivon vain näyttävän huumeissa olevalta, ei oikeasti olevan.
keskity siihen lapseesi. En ole ikinä ennen nähnyt noin pahoinvoivaa lasta.

Edellinen

Paluu » Media tarjoaa tämän kierroksen - henkirikokset ja väkivalta